Fendt prezintă versiunea standard a tractorului său electric e100 Vario
Producătorul bavarez prezintă versiunea standard a tractorului Fendt e100 Vario. Acest tractor este echivalentul unui 200 Vario dar este 100% electric. După ce anul trecut a prezentat versiunea e100 V Vario, cu ecartament îngust, pentru aplicații specializate, este rândul versiunii standard să capteze atenția celor interesați.
Fendt oferă trei moduri de conducere, care influențează puterea furnizată și, prin urmare, autonomia tractorului. Operatorul poate alege între modul de conducere Eco, care oferă 50 kW (68 CP) destinat utilizărilor care necesită putere mică, și modul Dynamic care oferă 55 kW (75 CP) pentru aplicații mai solicitante. Temporar, operatorul va putea folosi modul de operare Dynamic + care afișează 66 kW (90 CP). La capitolul autonomie, producătorul anunță între 4 și 7 ore de funcționare pentru aplicații cu sarcină parțială, precum tăierea frunzelor, mulcire sau măturare electrică. În operațiile ce necesită consum mai mare de energie, de exemplu, o remorcă de transport, timpul de funcționare a tractorului este redus.
Principala diferență față de e100 V este dimensiunea. Acest tractor are o lățime de 2,16 m și o înălțime de 2,64 m. Cabina este moștenită direct de la seria 200. Cu dimensiunile sale mai clasice, această versiune poate fi echipată cu încărcător frontal. În cabină, poate fi controlat cu joystick-ul hidraulic de 3L de ultimă generație. În conformitate cu standardele auto, e100 primește o priză CCS2 care permite încărcarea prin curent alternativ de până la 22 kW. Tractorul se poate încărca și printr-o priză industrială de 32 A combinată cu un încărcător mobil de 22 kW. Cu aceste soluții, bateria poate fi încărcată complet în cinci ore. Este disponibilă încărcarea rapidă DC de 80 kW. Procentul de încărcare poate crește apoi de la 20 la 80% în 45 de minute.
Încă va trebui să avem puțină răbdare pentru a vedea acest tractor electric cutreierând peisajul nostru rural. Producătorul anunță deschiderea comenzilor pentru toamna acestui an, dar producția va debuta abia în al doilea trimestru al anului 2025.
Fara comentarii
Sorry, the comment form is closed at this time.