John Deere mizează pe Joker!
Colosul american a dezvăluit noul concept în cadrul unui eveniment desfășurat la Valencia și premergător târgului Agritechnica, ce va avea loc anul acesta la Hanovra, între 10 – 16 noiembrie. Obiectivul celor de la John Deere a fost acela de a prezenta în avanpremieră concesionarilor europeni noutățile ce vor fi expuse la salonul Agritechnica în cursul lunii noiembrie. Primele informații și imagini cu Joker au fost publicate pe paginile de socializare ale acestora.
John Deere a prezentat rețelei sale de distribuitori europeni, singurii invitați la acest eveniment, Joker, un tractor cu un design futurist, complet lipsit de cabină și care este șenilat. Joker este o mașină 100% electrică de 500 kW, a cărei particularitate este că nu se conectează prin fir la sursa de energie, ci este alimentat prin baterii. Joker dispune de două șenile și își menține echilibrul grație unui centru de greutate jos și prin faptul de a fi asociat cu diferite unelte, cum ar fi grapele cu discuri sau semănătoarele.
Noul concept este considerat un tractor cu „emisii zero CO2, fiind automatizat în întregime; Joker asigură și o compactare redusă a solului, potrivit producătorilor, iar lipsa cabinei marchează o dată în plus dorința producătorului american de a construi tractoare autonome… Designul futurist arborat de acest prototip ne deschide o poartă către modul în care înțelege colosul american viitorul agriculturii.
Vă amintim că, anul trecut, marca John Deere și-a câștigat un loc de top între cele mai valoroase mărci din lume, într-un clasament anual realizat de Interbrand, o firmă de top de brand consulting. Marca John Deere este clasată pe locul 88 în topul mondial al celor mai bune mărci de cercetare, urcând patru poziții față de anul 2017. Interbrand estimează marca John Deere la o valoare de 5,4 miliarde dolari. „La un deceniu după criza financiară mondială, brandurile care se dezvoltă cel mai rapid sunt cele care își înțeleg în mod intuitiv clienții și care fac mișcări de imagine curajoase, ce oferă noi modalități”, a declarat Charles Trevail, director general al Interbrand.
Deere & Company este lider mondial în furnizarea de produse și servicii avansate pentru clienții a căror activitate este legată de sol – cei care cultivă, recoltează, transformă, îmbogățesc și construiesc pe sol, pentru a face față cererii mondiale de alimente, combustibil, adăpost și infrastructură.
Fara comentarii
Sorry, the comment form is closed at this time.