Kubota anunță că investește în Clairfruit
Kubota ne anunță că a dat startul investiției în Clarifruit, un start-up israelian care folosește inteligența artificială pentru a controla calitatea fructelor. Apetitul celor de la Kubota pentru soluții AI pare nelimitat. Această companie israeliană fondată în 2018 a devenit rapid lider în controlul automat al calității fructelor și legumelor.
În 2019, Kubota a înființat „Centre de inovare” în Japonia și Europa ca o divizie pentru crearea de noi întreprinderi, produse și servicii. Această divizie creează un ecosistem care permite
inovației să evolueze prin parteneriate de afaceri externe, cum ar fi startup-urile AgTech, producători agricoli, institute de cercetare și universități.
Soluția sa bazată pe inteligență artificială permite producătorilor de fructe și viticultorilor să analizeze calitatea recoltei lor cu ajutorul smartphone-ului. Clarifruit combină analiza imaginilor cu o bază de date pentru a determina starea fructelor. Informațiile sunt apoi partajate întregului lanț de aprovizionare.
„Prin investiția noastră în Clarifruit, Kubota face următorii pași pentru extinderea viziunii sale generale asupra ecosistemului în culturile speciale, de data aceasta în lanțul valoric de control al calității”, explică Peter van der Vlugt, director general al Centrului de inovare Europa. „Prin procesul de control al calității și software-ul Clarifruit, intenționăm să îmbunătățim problema nepotrivirilor de calitate cu 20% sau mai mult, renegocieri de preț și respingeri, contribuind astfel la reducerea deșeurilor în sectorul produselor alimentare la nivel mondial.”
Fara comentarii
Sorry, the comment form is closed at this time.