Sus

Nestlé investește 1,1 miliarde de euro în agricultura regenerativă

Agroind Cauaceu SA / Articole  / Nestlé investește 1,1 miliarde de euro în agricultura regenerativă

Nestlé investește 1,1 miliarde de euro în agricultura regenerativă

Colosul elvețian Nestlé își anunță intenția de a investi 1,1 miliarde de euro în următorii cinci ani în agricultura regenerativă. Cu puțin timp înainte de summit-ul Națiunilor Unite pentru sistemele alimentare, ce a avut loc la New York, grupul elvețian Nestlé a făcut public un program prin care încurajează în lanțul său de aprovizionare o agricultură ce vizează „protejarea și regenerarea mediului, îmbunătățirea nivelului de trai al agricultorilor și bunăstarea comunităților agricole”, se arată în comunicatul de presă publicat în 16 septembrie 2021.

Acest program se bazează pe trei direcții principale, care constă în asistență tehnică acordată agricultorilor, susținerea investițiilor și prime pentru materiile prime produse de agricultura regenerativă. Grupul elvețian, proprietarul cafelei Nespresso, al supelor Maggi și al produselor de cofetărie Smarties, vrea să contribuie astfel la îmbunătățirea biodiversității, conservarea solurilor, regenerarea apei și integrarea creșterii animalelor. „Intenționăm să creștem sprijinul acordat practicilor agricole ce sunt benefice pentru mediu”, a declarat Mark Schneider, directorul general al companiei, citat în comunicatul de presă.

Grupul elvețian consideră că agricultura reprezintă aproape două treimi din emisiile totale de gaze cu efect de seră. Doar produsele lactate și animalele însumează jumătate din aceste emisii. Între proiectele destinate reducerii acestor emisii în lanțul său de aprovizionare, Nestlé dorește să lucreze cu treizeci de firme de lactate din 12 țări ca să testeze practicile agriculturii regenerative ce ar putea fi aplicate la scară mare. Compania mai dorește să lucreze și cu agricultorii în scopul selectării și cultivării varietăților de leguminoase ce pot fi utilizate ca alternative la lapte.

Numele mari din industria alimentației, cum sunt Danone sau General Mills, dar și cele din domeniul produselor de lux sau din zona modei, au adoptat acest termen, destul de necunoscut publicului larg, de agricultură regenerativă în comunicările lor referitoare la angajamentele de a sprijini mediului. Toate vizează reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în aprovizionarea lor cu materii prime agricole.

Fara comentarii

Sorry, the comment form is closed at this time.